O 45 % viac uchádzačov vás bude vnímať ako potenciálneho zamestnávateľa
dáta na základe realizovaného prieskumu

Na konci roku 2018 sme zisťovali, aký je vplyv Proudly na vnímanie firmy ako potenciálneho zamestnávateľa.

"Z našich výskumov vyplýva, že uchádzači sú čoraz náročnejší a oveľa viac zvažujú, kam nastúpia. Sú zvyknutí získať čo najviac informácií o firme ešte predtým, než pošlú životopis. Čoraz dôležitejšie sú i emócie a to, ako sa uchádzači budú vo firme cítiť," popisuje aktuálnu situáciu Lenka Šilerová, HR Executive v Ipsose.

Aký je vplyv Proudly na Employer Brand?

Po zhliadnutí profilu na Proudly:

  • vníma danú firmu ako svojho možného zamestnávateľa o 45 % viac uchádzačov
  • o 48 % viac ľudí by v nej chcelo pracovať
  • o 44 % viac talentov by zareagovalo na prípadnú pracovnú ponuku

"Profil na Proudly predkladá nielen fakty, ale aj emócie a náladu vo firme. Zároveň ukazuje, že firme na svojich zamestnancoch záleží. To všetko zvyšuje záujem potenciálnych uchádzačov. Proudly napomáha i v tom základnom – budovať znalosť značky zamestnávateľa," doplňuje Lenka Šilerová.

Metodika výskumu

Skúmali sme predovšetkým vplyv Proudly na vnímanie značky zamestnávateľa. Porovnávali sme odpovede dvoch skupín respondentov, z ktorých jedna firemné profily na Proudly videla, druhá nie. Celkovo sa na výskume podieľalo 2 600 respondentov vo veku 18-35 rokov, ktorí študujú, alebo už majú vyštudovanú vysokú školu.

Príbeh Olympus Medical

Olympus. Vybavia sa vám zrkadlovky? Firma dlhodobo zápasí s problémom, že je vnímaná predovšetkým ako výrobca fotoaparátov, pritom 70 % obratu tvoria operačné pomôcky. Bolo potrebné vyvrátiť predsudky a ukázať mladým ľuďom, že zaujímavá kariéra sa dá budovať i v Přerove.

"Náš profil na Proudly videlo zhruba 25 000 ľudí. Je to projekt, ktorý nám dlhodobo dáva zmysel a čísla z výskumu sa zhodujú s našimi internými," potvrdzuje Monika Doleželová, Management and Communication Assistant v Olympus Medical. Prečítajte si celý príbeh!

Príbeh Eurosoftware

Táto plzenská IT spoločnosť chcela priblížiť uchádzačom o prácu skutočnú kultúru vo firme a budovať tak svoj Employer Brand. Rozhodla sa preto prezentovať na Proudly, kam by mohla nasmerovať uchádzačov o prácu.

Ako to dopadlo? „Uchádzači Proudly poznajú, hodnotia ho kladne a nájdu si čas na prečítanie nášho príbehu. To nás milo prekvapilo,“ pochvaľuje si Lenka Bělinová, HR Manager v Eurosoftware. Kompletnú prípadovú štúdiu Eurosoftware si môžete prečítať tu.

Skúsenosť agentúry Ipsos

Svoj firemný profil na Proudly má i výskumná agentúra Ipsos: "Využívame ho necelých šesť mesiacov. Cez Proudly nám odpovedali už takmer dve stovky uchádzačov a niekoľkí z nich sa stali našimi novými kolegami. Zatiaľ máme skúsenosť, že ľudia prichádzajúci prostredníctvom Proudly majú lepšiu predstavu o firme a píšu lepšie motivačné listy," popisuje svoju skúsenosť Lenka Šilerová.